’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Klantreis check-up door een expert
Elke klant legt een reis af. Die reis begint al voordat er iets gekocht is, gaat verder tijdens de aanschaf en loopt ook daarna nog door. Samen vormen die stappen de klantreis oftewel de customer journey. Tijdens de eerste ‘stappen’ laten klanten zich (bewust of onbewust) inspireren. Ze oriënteren zich en bekijken het product of de service online. Dat kan vandaag de dag echt op allerlei ‘plekken’.
Bij de klantreis gaat het dus letterlijk om de contactmomenten en de contacttijd tussen retailer en (potentiële) klant- en de verscholen kansen. Bij de klantreis en ‘expert check-up’ kijkt Carin Frijters, als het ware letterlijk door de ogen van jouw klant en ontdekt zo waar de kansen tijdens deze reis (voor – tijdens – na) liggen voor jouw retailconcept. Het resultaat is een handzame en vooral praktische rapportage waar je direct mee aan de slag kunt. Hoe uitgebreid die rapportage is, is geheel afhankelijk van jouw budget en wensen. Dat bespreken we vooraf.
Geïnteresseerd?
Lees dan snel verder, ontdek de mogelijkheden en maak jouw winkelconcept eenvoudig sterker.
Aanpak basis klantreis en ‘expert check-up’
- Globale analyse voor.
- Een eerste stijlgroep analyse. Waar ligt de focus binnen de klantgroepen?
- Nadruk op analyse tijdens. Bezoek aan fysieke winkel van maximaal 3 uur.
- Globale analyse na en persoonlijke terugkoppeling.
Het resultaat
Een praktische rapportage – van maximaal acht A4’s- met een overzicht aan kansen en direct bruikbare tips. Voor deze basis klantreis en ‘expert check-up’ betaal je slechts € 495,- excl. btw en reiskosten.
Naast deze optie zijn er afhankelijk van je wensen en budget meer uitgebreide maatwerk analyse mogelijkheden. Informeer vrijblijvend naar wat er mogelijk is door te mailen met carin@retailtheater.nl of te bellen met 06 22991709.
