Wat is FLUIDE RETAIL?

2 Posted by - 17 april 2019 - * Nieuws

Jouw bezoeker gaat steeds vaker, zodra deze zich begeeft in de fysieke of online winkelomgeving, door (virtuele) interactie bepalen wat er te zien is. De bezoeker regisseert als het ware een eigen voorstelling in jouw retailtheater. Ik ben overtuigd van de kracht door zelf ontdekkend leren en ik geloof dat door inzichten en oprechte verhalen producten zichzelf zullen verkopen.

Wanneer een bezoeker zich herkend in een inzicht of kan vereenzelvigen met een situatie, zal deze sneller in een merk geloven en neemt dit merk een voorkeurspositie in. De bezoeker wordt gevoelig voor de unieke persoonlijke waarde achter het product. Via inzicht ontstaat overtuiging en wordt het proces een memorabel verhaal wat de bezoeker meeneemt in de aankoopbeslissing. 

Zelf ontdekkend leren vraagt om ’non staged’ beleving. Dit is een omgeving die stuurt door inspiratie. Multifunctionele, flexibele, ‘non staged’ ruimtes laten bezoekers zelf laat bepalen wat, wanneer en hoe deze een omgeving gebruiken. Slimme, sympathieke oplossingen die het hart raken laten bezoekers voelen dat niet het merk centraal stond bij het ontwikkelen van de omgeving, maar zij!

Benieuwd naar de sprekers tijdens onze LIF van 20 mei? klik hier.