’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
CF retail werkt waar nodig nauw samen met trendforecasters en trendwatchers
Verandering is de basis van het retailbestaan. Om zinvol te kunnen veranderen, is het belang om voeling te hebben en te houden met de ontwikkelingen om ons heen. In de hectiek van alledag vergeten we dit helaas te vaak.
>> Wat zijn eigenlijk de belangrijkste (retail)trends?
>> Hoe herken ik ze? En wat kan ik er vervolgens zelf mee in mijn eigen winkel?
In enkele dagdelen word je experts bijgepraat over de laatste trends en ontwikkelingen ter voorbereiding op het inkoopseizoen en over de laatste retailtrends. Vervolgens maken we per segment een collage en een eerste doorvertaling van deze trends naar de winkelvloer.
Voor wie?
Retailer, inkopers, fabrikanten, marketingmanager, merkbouwers, stylisten, visual merchandisers en voor iedereen met een bovengemiddelde interesse voor innovatie in retail.
——————————————————————————————————————————————–
TRENDEXPERT Ellen Haeser heeft zichzelf met het trendforecasting-en styling bureau Valk & Haeser in de jaren ‘80 op de kaart gezet als een veelzijdig persoon die vanaf het begin van haar carrière al internationaal opereerde.
Van vezel tot kleding, lifestyle en trends voor bedrijven als Du Pont de Nemours, Macy’s, Esprit de Corps en internationale fashion fairs maar ook voor Nederlandse retail organisaties als Euretco, Intres, Hadac en Deco.
Visionair in het signaleren van trends in lifestyle en mode en het uitwerken ervan.
Gepassioneerd in het creëren van een visuele taal met moods en inspirerende stylingbeelden die leiden tot uitgewerkte ideeën en producten met een verhaal. Enthousiast om kennis en ervaring te delen en grenzen te verkennen door ze te overschrijden om tot een inspirerende visie te komen en deze uit te werken
www.ellenhaeser.com
Heb je vragen of specifieke wensen of wil je gewoonweg aan de slag stuur een mail aan info@cfretailadvies.nl