’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Tanja Deurloo heeft een tomeloze passie en fascinatie voor zintuiglijke beleving en geuren. Als expert in geuren, geurmarketing en sensory branding, is zij een succesvolle vertaler van merk naar geur.
Haar unieke combinatie van een universitaire achtergrond in chemie met meer dan 20 jaar praktische ervaring in marketing, sales en productontwikkeling maakt dat haar aanpak zowel resultaatgericht en commercieel, als wetenschappelijk onderbouwd is.
Tanja werkte onder meer bij Henkel, Sara Lee/DE, Heinz, Numico, Duyvis en Omega Pharma. In 2007 richtte ze Annindriya op, een kenniscentrum dat zich heeft ontwikkeld tot een toonaangevende onafhankelijke speler, die de kracht van geuren optimaal weet in te zetten voor merken, organisaties, producten en retail.
Recente droeg zij bij aan innovatieve geurprojecten voor Hunkemöller (identity scent – in flagshipstores), Ten Cate World of Women parfumlijn, Robijn (4D experience) Lucas Bols (Genever experience op Schiphol) en Opel Adam (geuren & kleuren workshop – pop up store).
Pingback: CF retail | MASTERCOURSE ‘De winkel als THEATER’