SCOOP! NIKE in COLLAB met CONSUMENT

2 Posted by - 11 april 2019 - * Nieuws

Loyale klanten. Iedere retailer wil ze vinden, binden, boeien en behouden. Nike heeft dé manier gevonden en lanceert een virtuele pop-up store waar klanten alleen toegang krijgen tot limited edtions door hun bij eerdere aankopen verzamelde Air Max credits in te leveren.

De winkel, die tegelijk wordt geopend met de lancering van de nieuwe Air Max 720, kan door iedereen worden bezocht. Wil je echter een aanschaf doen uit de limited selectie dan zul je een aankoopbon moeten overleggen. De daarmee gespaarde credits worden in een virtuele portefeuille gestort en geven gebruikers de mogelijkheid de felbegeerde items op hun scherm eindelijk aan te schaffen.

De hele collectie is gedigitaliseerd en kan 360° worden bekeken op verschillende devices. Alle unieke AM720- thematische items als waterbottles, sokken en stickers zijn in collab met Nike’s netwerk van creatieven ontwikkeld.

Om consumenten te assisteren tijdens de winkelreis zijn virtuele avatars beschikbaar om je te helpen. Je kunt zelfs kiezen voor London-based designer Mini Swoosh, Voetballer Raheem Sterling of DJ Peggy Gou Deze avatars rouleren per week.

Nike beperkt zich niet alleen tot de virtuele winkel. Bezoekers van de Nike flagshipstore Oxford Circus in Londen hebben de mogelijkheid deze winkelervaring live te ontdekken. Ga je mee kijken op 30 april? Klik hier