’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Retail, de spelregels zijn anders, de kansen nog net zo groot
Het internet heeft winkelen fundamenteel veranderd. Wat niet betekent dat fysieke winkels geen bestaansrecht meer hebben. In tegendeel, het zijn spannende en uitdagende tijden waarbij er volop kansen zijn om op te vallen. Wil je zorgen dat omzet en rendement goed in balans blijven, dan zul je jezelf wel moeten aanpassen aan de nieuwe spelregels.
Het boek Prikkel de Koopknop laat zien wat die nieuwe regels zijn en hoe je als retailer die kansen optimaal benut.
Hernieuwde uitgave
De eerste druk in 2012 werd goed ontvangen. Voor Carin Frijters geen reden om stil te zitten, in tegendeel. Ze ging er weer volop op uit om nieuwe trends en spelregels te ontdekken. Het resultaat is een tweede uitgave met nog meer prikkelende cases, signaleringen en concrete handvatten waarmee je als winkelier aan de slag kunt. Medio oktober is de nieuwe uitgave verkrijgbaar.
Voorintekenen en korting ontvangen!
Teken nu alvast in voor deze nieuwe uitgave en betaal tot 15 oktober 2013 slechts 39,00 in plaats van 42,50 euro voor de tweede, herziene druk. Met maar liefst 20 extra pagina’s ten opzichte van de eerste druk en veel inspirerende updates.
Zakelijk bestellen
Zorg ervoor dat uw medewerkers en relaties mee kunnen met de veranderingen in de retail. Prikkel de Koopknop is het perfecte kerstcadeau voor uw medewerkers of origineel relatiegeschenk.
Meer weten? Stuur snel een mail naar info@cfretail.nl!
Speerpunten uit het boek
Prikkel de Koopknop is hét boek voor retailers, formulemanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers ontwerpers en ieder ander met een passie voor retail. Carin Frijters neemt in deze tweede en herziene versie het koopgedrag van consumenten onder de loep en laat met achtergrondinformatie en inspirerende cases zien hoe het onderbewuste een rol speelt en waar daar voor retailers kansen liggen.
Van emotie tot afrekenen
Waarom blijven consumenten langer in de ene winkel dan in de andere? Dat heeft veel te maken met zien, horen, ruiken en voelen. Vaak gaan we heel onbewust over tot een aankoop. Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen op het gebied van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur. Oefen invloed uit op wat er bij de kassa wordt afgerekend.
Experts delen hun visie
In de tweede uitgave van Prikkel de Koopknop zijn er weer volop nieuwe, inspirerende voorbeelden opgenomen. Niet alleen Carin Frijters is aan het woord maar ook andere experts delen hun visie. Experts van Philips Ligthing, Wincor Nixdorf, Breque Consultancy, Pluspoint, Trendslator, Sizzer, Annindriya, Materia, Stivo, Branddoctors, MOOD: en GfK.
Vol vertrouwen de toekomst tegemoet
Kortom: Prikkel de Koopknop, met een voorwoord door René Repko, geeft in zo’n 276 pagina’s een zeer uitgebreid overzicht van de nieuwe spelregels, tips over hoe je op de winkelvloer een onderscheidend concept neer kunt zetten met behulp van retailstyling en retailmerchandising. Het is een onmisbaar overzicht voor iedereen met een passie voor retailen. En voor iedereen die met een fysieke winkel ook in de toekomst omzet en rendement wil maken en dus bestaansrecht wil hebben. Want het gaat allemaal over het bouwen van een onderscheidend winkelconcept. Na het lezen van ‘Prikkel de Koopknop’, versta je die kunst.
Geïnspireerd? CF retail verzorgt ook een mastercourse, training en lezingen op dit gebied. Liever uw winkelconcept láten aanpassen? Wij beschikken over een landelijk netwerk van creatieve en vooral professionele retailstylisten die hier graag bij helpen.
Mastercourse ‘De winkel als THEATER’
Praktische training ‘De winkel als THEATER’
‘Prikkel de Koopknop’ is geschreven door Carin Frijters, retailadviseur en oprichter van CF retail. Dit retailadviesbureau inspireert en bouwt samen met de retailer aan onderscheidende winkelconcepten. Voor meer informatie mail info@cfretail.nl of bel 06 22991709.