’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
RetailTheater – het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop
RetailTheater is het eerste échte omnichannel retailboek van Nederland. De auteurs, Carin Frijters en Femke Cuijpers laten in dit praktische vervolg op Prikkel de Koopknop zien hoe je de regie op de winkelvloer perfect in handen houdt zodat je op ieder moment eenvoudig kunt afstemmen op de klantreis door de klant de juiste beleving op het juiste moment te bieden.
Wist jij dat?
Maar liefst 70 tot 80% van de aankoopbeslissingen wordt op de winkelvloer genomen. Bereid je voor op meer verkoop met RetailTheater, een praktisch boek boordevol frisse inzichten, stappenplannen en direct toepasbare tips & tricks voor de winkelvloer.
Inspirerende impressie van het boek RetailTheater
Kortom, een must read voor retailers en hun medewerkers, fabrikanten, formule- en marketingmanagers, shoppermarketeers, ontwerpers, visual merchandisers, stylisten, winkelbouwers en iedereen met een passie voor retail die we dreigen te vergeten.
Het boek RetailTheater – Het praktische vervolg op Prikkel de Koopknop is hier te bestellen.
Prikkel de Koopknop
De eerste druk in 2012 werd goed ontvangen en was binnen een jaar al uitverkocht. Voor Carin Frijters geen reden om stil te zitten, in tegendeel. Ze ging er weer volop op uit om nieuwe trends en spelregels te ontdekken. Het resultaat is een tweede uitgave met maar liefst 20 extra pagina’s en nog meer prikkelende cases, signaleringen en concrete handvatten waarmee je als winkelier aan de slag kunt.
Speerpunten uit het boek
Prikkel de Koopknop, met een voorwoord door René Repko, is hét boek voor retailers, formulemanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers, ontwerpers, docenten en studenten en ieder ander met een passie voor retail. Theorie en praktijk vullen elkaar aan. De lezer vindt handige tips die hij snel kan doorvoeren, maar ook meer complexe strategieën die enige voorbereiding vragen. Inspiratie doet hij ook op met de vele QR-codes die verwijzen naar inspirerende voorbeelden uit de dagelijkse praktijk en met cases van onder andere Jumbo Foodmarkt, maar ook van diverse hybride retailvormen.
Inspirerende impressie van Prikkel de Koopknop
Experts delen hun visie
Een écht retail handboek waarin actuele cases, theorie, de visie van de auteur en diverse experts elkaar afwisselen. Experts van Philips Ligthing, Wincor Nixdorf, Breque Consultancy, Pluspoint, Trendslator, Sizzer, Annindriya, Materia, Stivo, Branddoctors, MOOD: en GfK.
Geïnspireerd? CF retail verzorgt samen met betrokken experts uit het boek Prikkel de Koopknop de Mastercourse De winkel als THEATER.
Mastercourse ‘De winkel als THEATER’
Zakelijk bestellen
Zorg ervoor dat uw medewerkers en relaties mee kunnen met de veranderingen in de retail. Kies voor het handboek, Prikkel de Koopknop of het praktische vervolg, RetailTheater als origineel relatiegeschenk of als het perfecte cadeau voor iedereen met een passie voor retail.
Pingback: Creatieve Kwesties | Best learnings conferentie WHAT IF you really knew your customer?
Pingback: Trendseminar Gathering: we hebben er weer zin in « What's Going on in Retailing - Retail Congres What's Going on in Retailing – Retail Congres
Pingback: CF retail | Trendseminar Gathering: we hebben er weer zin in
Pingback: Creatieve Kwesties | Leer hoe je de klant beïnvloedt met kleur
Pingback: De winkel van de toekomst - Retailing.nl
Pingback: Creatieve Kwesties | De winkel van de toekomst volgens trendforecaster Judith ter Haar
Pingback: Food Tour Barcelona | theFOODSTORY
Pingback: CF retail, 25 jaar retailervaring - CF retail
Pingback: Vijf tips om technologie toe te passen in retail - Creatieve Kwesties