’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Irene Koel begon als reclamemaker en merkbouwer bij FHV/BBDO, waar zij 16 jaar werkte voor klanten als Albert Heijn, Sara Lee, Pepsi, Libertel, Smiths Food Group, Gamma, Greenpeace en Artis. Daarna doorgegroeid binnen haar eigen bedrijf BLOEI door zich bezig te houden met productontwikkeling, innovatie en marketing. Een door de wol geverfde creatief marketeer met een ruim aantal vlieguren (en grijze haren).
Na 8 jaar BLOEI startte zij in maart 2013 The Zooooo, een bedrijf dat zich richt op sociale innovatie, de vernieuwing van de cultuur van het bedrijf. Aangezien 75% van alle innovaties stranden op de ‘mens-kant’, wordt het tijd om hier energie aan te gaan geven.
Als tijdgenoot van de toekomst is Irene continue bezig met het aanreiken van relevante oplossingen. Zij werkt graag samen met mensen om in een grotere comfortzone te komen: zo kan je makkelijker bewegen naar de toekomst en wordt vernieuwing en verandering makkelijker en zelfs leuk. Irene en haar netwerk leveren hiervoor genoeg ervaring, energie, humor en daadkracht. Columnist bij het Financieel Dagblad, Molblog, imker, cradle-to-cradle-designer, spreker op diverse congressen, ondernemer op eigen initiatieven.
Pingback: CF retail | MASTERCOURSE ‘De winkel als THEATER’