H&M LANCEERT NIEUW BUSINESSMODEL

1 Posted by - 19 december 2020 - * Nieuws

H&M lanceert een nieuw merk met abonnementenservice, Singular Society. De collectie draait om ‘duurzame essentials’, waaronder homewear voor mannen en vrouwen en interieurartikelen als dekens, kussens en geurkaarsen.

De H&M Group verkent met Singular Society een nieuw businessmodel, dat van abonnementen. Klanten met een lidmaatschap krijgen maandelijks exclusieve toegang tot een selectie van producten tegen de kostprijs. Met andere woorden; artikelen worden aangeboden als service, niet als inkomstenbron. Geïnteresseerden kunnen zich op een wachtlijst laten zetten om abonnee te worden in de H&M pilot store in Stockholm.

Duurzaamheid maar ook andere nieuwe businessmodellen nemen in belang toe. Zou je hier eens over willen sparren? Neem dan vrijblijvend contact op met mij op carin@retailtheater.nl.

Meer over dit actuele retail onderwerp komt uiteraard aan bod in de Retail Surival Guide.