’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Amsterdam, woensdag, 30 juni 2010 Inschrijven
‘Een nieuwe klomp op je hoofd, of toch maar een hoofddoek? Er is behoefte aan een nieuwe definitie van Nederlanderschap. Aldus trendwatcher Hilde Roothart’. Nederlands design krijgt meer dan ooit een plaats op het podium. Tegelijkertijd zien we een toename van initiatieven van medelanders. Nieuw burgerschap ontstaat door dat mensen niet meer gebonden zijn aan een land maar kiezen voor parttime living. We worden wereldburgers die geen echt vaderland meer nodig hebben. Gevoelens van nationalisme maken dan plaats voor ‘glocalisering’. Waar men globaal denkt maar lokaal handelt. De complexiteit van onze samenleving neemt toe en men is opnieuw op zoek naar de lokale eenvoud. Welke invloeden zien we hiervan nu al terug in onze eigen Nederlandse samenleving? Waar herken je vroegtijdig deze nieuwe ontwikkelingen aan en ‘hoe zijn deze te vertalen naar de eigen werkomgeving?’. Wij nemen u graag mee op deze lokale cultuur reis in onze eigen internationale hoofdstad Amsterdam. Laat u inspireren. En dat alles natuurlijk op de fiets.
RITprogramma
13.00 G-locale ontvangst
Korte uitleg van de dag en de thema keuze door
een trendkenner
Bezoeken minimaal 6 concepten onder
begeleiding van een echte Amsterdam- kenner
18.30 Global borrel en evaluatie van de dag
Binnen één dag gaan we samen met u bij minimaal 6 inspirerende concepten de diepte in en is er voldoende ruimte voor discussie met betrokken ondernemers!!
Natuurlijk kan deze RIT ook intern worden verzorgd en zijn er diverse uitbreidingsmogelijkheden. Te denken valt aan een dagRIT, een lunch, een fotograaf maar ook een passende overnachting behoort tot de mogelijkheden. Voor meer informatie kunt u mailen, info@cfretailadvies.nl of bellen met Carin Frijters van CF retail advies, 06 22991709