EVENT: FLUIDE RETAIL 20 mei 2019

3 Posted by - 10 april 2019 - Retailevent

Yes, we zijn uitverkocht!

Niet getreurd op maandag 7 oktober vindt er weer een nieuwe Live Inspiratie Flash plaats. Volg ons op Linkedin, Instagram en Twitter om hiervan als eerste op de hoogte te zijn of schrijf je in voor onze Retail Inspiratie Flash.

Wat zijn de aankomende ontwikkelingen in het fysieke retaillandschap waarmee we echt rekening zullen moeten houden? Een vraag die me dagelijks wordt gesteld. Wat is Fluide Retail precies en welke rol speelt Phygital Retail in dit geheel? Velen hebben de mond vol van deze krachtige termen, slechts weinigen weten écht waar het over gaat of hoe dit te integreren. Welke vrijzinnige retailer heeft hierop een holistische kijk, of beter nog, hanteert een effectieve holistische aanpak?

Enthousiast geworden? Bekijk hier de mogelijkheden!

Tijdens de komende Live Inspiratie Flash op 20 mei aanstaande duiden we termen, delen we aanpak en inspireren we tot verandering. LIF is een buitengewone samenwerking tussen verschillende experts en we delen alvast de best wel imposante sprekers line-up met je. Zij laten je beleven hoe je met non staged presentaties, storytelling en placemaking  van customer journey naar guest journey evolueert.

Programma

13.00 Inloop met koffie of thee en een lekkernij

13.30 Fluide retailtrends uit Milaan en Londen door Carin Frijters regisseur van Winkelbeleving bij RetailTheater

14.15 Online de juiste keuzes maken. Hoe doe je dat? Wel of geen webshop/ wel of niet samenwerken met influencers/ wel of niet actief zijn op social media door Bart Vijfhuizen Business Designer bij Jungleminds

15.00 De Bijenkorf weet als geen andere retailer wat beleving creëren is. Maar hoe beweegt de Bijenkorf zich nu in het huidige retailklimaat? Hoe beweegt deze retailer mee en houdt toch vast aan de krachtige, eigen identiteit? En wat voegt het toevoegen van ‘stille verkopers’ aan deze strategische keuzes toe? Els den Dekker, Head of Visual bij de Bijenkorf.

15.45 Met de groei van webwinkels groeit de hang naar het ervaren van bijzondere merkverhalen in een fysieke omgeving. Stuur je echter teveel met je verhaal dan maak je als merk een steeds minder goede indruk. Maar wat werkt nu wel? Aan de hand van een aantal inzichten en praktische voorbeelden laat ‘ervaringmaker’ Arjan zien hoe je van de customer journey een guest journey maakt zodat de bezoeker zich thuisvoelt en het fijn is om vaker terug te komen. Arjan van Zeumeren, Ervaringsmaker bij PAN Branding

16.30 Borrelen, verbinden en netwerken

Hier wil je bij zijn!                                                                                                      Na deze enerverende middag ben je helemaal up-to-date gebracht over de meest recente ontwikkelingen en deze ervaring zal jou in staat stellen om betere keuzes te maken in en voor jouw (winkel)concept. Na afloop is er ruim tijd om vragen te stellen aan één van de specialisten, waardevolle verbindingen te leggen en inzichten uit te wisselen met de andere deelnemers. Schrijf je in en geniet van de extra’s voor vroege vogels.