CASE: ‘STILLE VERKOPERS’ de Bijenkorf

3 Posted by - 16 april 2019 - * Nieuws

Case: ‘Stille topverkopers’ voor de Bijenkorf. Dat je bij RetailTheater terecht kunt om van ‘idee’ tot ‘activatie’ te komen is bekend onder de lezers van de InspiratieFlash.

Onlangs hebben we een praktisch handboek mogen maken voor de verkoopmedewerkers van de Bijenkorf.

Hoe we dit hebben aangepakt?

Nou…. Zo! We zijn diep in de typische Bijenkorf klantprofielen gedoken om te ervaren, wie de klant van de klant is, voor wie we dit moois ontwikkelen. Alle bevindingen zijn vertaald en samengebracht in een handzaam naslagwerk Visualmerchandise tips & tricks.

Speciaal ontwikkelt om het merk verder te versterken en de medewerkers te ondersteunen bij het maken van het verschil in hun winkel. We hebben hiermee als het ware een stille topverkoper toegevoegd.

Welke retailer wil dat nu niet? Is je nieuwsgierigheid aangewakkerd? Wij komen er graag een op een met je over in gesprek. Mail of bel met Carin Frijters carin@retailtheater.nl of 06 22991709. Wij zijn hier erg trots op!

Wie werkten er mee aan dit fantastische resultaat?

Namens de Bijenkorf; Els den Dekker, Martine Duijns en Willemijn de Wit

Carin Frijters, regisseur van Winkelbeleving

Femke Cuijper, co-auteur

Natasha Tastachova, grafisch ontwerp

Mirjam du Maine, illustraties

Wil je weten wat RetailTheater op visualmerchandise gebied of bij het maken van een handboek voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met Carin Frijters via carin@retailtheater.nl


 [