’70 tot 80% van de aankoopbeslissingen vindt plaats op de winkelvloer. Daar liggen de kansen!’
Brechje Vissers is een expert op het gebied van esthetische en sociaal-cultureel trendonderzoek. Ze faciliteert bedrijven deze trends te vertalen als onderdeel van hun marketingstrategie.
Ze faciliteert met name de initiële ontwikkelingsfase om nieuwe, (markt)trends gerichte, concepten te genereren. Ze gelooft in het motiveren en inspireren van verschillende disciplines binnen een organisatie om tot een efficiente samenwerking en een goed resultaat te komen.
Brechje heeft de afgelopen 15 jaar ervaring opgebouwd bij bedrijven wereldwijd, zoals o.a. Philips Lighting, Philips Medical, Microsoft, Hewlett Packard, PPG Coatings en Breque. Met name de laatste jaren heeft zij een grote expertise op het gebied van kleur en materiaal opgebouwd.
Brechje heeft gastcolleges gegeven aan onder andere Fashion Institute Arnhem, Temasek School of Design Singapore en Design Management Instituut.
Ze wordt regelmatig geinterviewd (RTL Woonmagazine, Telegraaf, MIX Publications) en schreef columns voor eYe Magazine en Histor Color Studio.
Pingback: CF retail | MASTERCOURSE ‘De winkel als THEATER’