Werkwijze projectmanagement

Zoek je een sparringpartner om een nieuw winkelconcept neer te zetten of je bestaande winkelconcept een geheel nieuwe impuls te geven? Of vertrekt bijvoorbeeld in de drukste periode van het jaar onverwachts de formule manager? Ieder retailvraagstuk is bespreekbaar. Na een eerste kennismaking en een mondelinge briefing op locatie gaat Carin Frijters aan de slag met de projectformulering. Het project wordt uitgezet in een tijdspad. Er wordt indien gewenst naast de aanwezige bezetting, een projectteam samengesteld en er worden afspraken gemaakt over de gewenste communicatiestructuur.

Vervolgens gaan we gewoon aan de slag. Met de juiste aandacht voor de aanwezige cultuur. En altijd met een focus op het te behalen gewenste resultaat en het oplossen van het actuele probleem.

Op zoek naar een frisse blik of extra power voor het behalen van jouw retail doelstellingen? Neem dan contact op met Carin Frijters voor een vrijblijvend gesprek door te mailen met carin@retailtheater.nl of te bellen met 06 22991709

Zij gingen je voor!

Voor een nog completer beeld van onze werkwijze vind je hier enkele persoonlijke reacties van voorgaande opdrachtgevers. Hoe hebben zij de samenwerking met Carin Frijters van RetailTheater ervaren?

‘Carin beschikt over een unieke combinatie van een creatieve geest, een pragmatische aanpak en een groot organisatietalent wat goed tot zijn recht kwam in de opdracht die zij voor Leen Bakker heeft uitgevoerd. Bovendien is zij een fijn mens om mee te werken.’

Daphne Höckel / Hoofd Marketing Leen Bakker

‘Voor ons was het project met RetailTheater een reis die we echt sámen hebben ondernomen. Carin is net zo eigenwijs in haar ideeën als wij, waardoor we al pratende gauw op heldere ideeën uitkwamen. Ze snapte feilloos wat we bedoelden. RetailTheater kan daarbij snel schakelen, wat heel prettig werken is.’

Eelco van der Bij / Retailer pur sang Assepoester trouwjurken

‘Carin Frijters en haar RetailTheater-artiesten hebben ons eerste eetwinkel-concept een echte ziel gegeven. Zij gebruikte het recept voor beleving en kent het geheim van de chef!’

Freek van Beek / Directeur Inkoop & Categorymanagement Lekkerland