Co-Lab scoop

0 Posted by - 24 november 2017 - Geen categorie, Retailevent

Sensiks Co-Lab RetailTheater 27 november 2017

Het aftellen is nu echt begonnen.. Nog maar een paar dagen en dan is het al zover: het CO-LABORATORY event in Rotterdam! Met ruim 85 deelnemers kunnen wij niet wachten. Zoals je de afgelopen weken hebt kunnen zien hebben we een toffe line-up vol met inspirerende sprekers en zal de nieuwe versie van Prikkel de Koopknop gelanceerd worden en gaan we het vooral hebben over héél véél nieuwe mogelijkheden die technologie ons biedt op de fysieke winkelvloer. Maar wat kan je maandag precies verwachten? Hierbij een laatste teaser van ons evenement. Get excited.

SCOOP                                                                                                                                                           

Sensiks is tijdens Co-Lab aanwezig met haar Sensory Reality Pod (SRP) waarin deelnemers aan dit event multizintuiglijke ervaringen kunnen beleven. Ervaar tijdens Co-Lab hoe de inzet van sensory branding een nog diepere ervaring achterlaat. Bekijk hier een filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=7LZDjosqooQ

Wie is Sensiks?

Sensiks is een B2B2C-bedrijf en biedt zijn Sensory Reality -technologie aan instellingen voor geestelijke gezondheidszorg, detailhandel, reisindustrie, gaming en creatieve industrie. Kom naar co-Lab en maak kennis met Chief Marketing Officer, Geerd Schlangen van Sensiks.

Wie spreken en inspireren er verder tijdens Co-Lab?

Tijdens CO-LABORATORY komen inspirerende sprekers uit allerlei disciplines aan bod. Zo vertellen Helma Loomans van Consumatics; hét onderzoek- en adviesbureau met als specialisme onbewust consumentengedrag. “95% van ons gedrag wordt onbewust bepaald en onderzoeker Dr. Kim Janssens van mede-oprichter van Retail Design Lab ons alles over nieuwe onderzoeksmethodieken, spreekt retailexpert Carin Frijters je bij over de laatste retailtrends en zal René Spaanderman retailstrateeg bij omnichannelbureau Kega je de do’s en dont’s bijbrengen van ‘phygital retailing’. Daar waar fysieke en digitale kanalen samenvloeien tot één totale retailbeleving die klanten trekt, betrekt, informeert en converteert.

Meer inspirerende cases zien? Er zijn nog tickets beschikbaar voor het co-lab! 
Het doel van het co-lab is elkaar zoveel mogelijk inspireren en ervaringen delen. De verhalen van de experts die hun kennis en voorbeelden delen hebben allemaal een eigen invalshoek. Eén ding hebben ze gemeen: ze gaan dieper in op de staat van retail en verbinden verschillende branches. Bestel hier je tickets.